Preekhulp

Telkens als jullie samenkomen, heeft ieder iets: een psalm of een lering of een openbaring, of een tong of een uitleg . I Korinthe 14: 26
De preekhulp helpt u om u te kunnen voorbereiden op de kerkdiensten. U leest hier waar de preek over gaat en waar uw predikant mee bezig is.  Met deze preekhulp kunt u ook mij als uw predikant helpen om de preek op maat te maken, om samen liederen te zingen die de Here u laat zingen, om te bidden en te danken in de gemeente wat ons persoonlijk bezig houdt. U kunt mij een mail sturen, of appen of opbellen of schrijven of aanspreken (vdwoestijne@solcon.nl/ 06-15352779/ 0118-310042/ Korenbloemlaan 63)

Gods zegene Zijn diensten aan ons!

Gods zegene Zijn diensten aan ons!

Bijlage bij de Kerkklok 11-3-2023

Op zondag 19 maart zullen de verkiezingen voor ambtsdragers gehouden worden.

Deze zullen plaatsvinden na de morgendienst.

Volgens het verkiezingsreglement zullen er verkiezingen plaatsvinden voor wijkouderlingen. Volgens dit reglement zullen er nu geen verkiezingen plaatsvinden voor voorzitter kerkenraad, jeugdouderling en de diakenen. Deze zullen benaderd worden door de kerkenraad.

Er zijn voor de wijkouderlingen 4 kandidaten. Er moeten hieruit 3 personen gekozen worden. Op basis van deze verkiezingen zal aan deze personen de vraag worden voorgelegd of zij zich geroepen weten tot dit ambt en het ambt willen aanvaarden.Het is mogelijk per volmacht te stemmen. U kunt een volmacht aanvragen bij de scriba, Johan Wattel, Hengst 12 te Arnemuiden.

U krijgt dan een volmacht in de brievenbus. Met deze volmacht kunt u een persoon aanwijzen die voor u gaat stemmen. Deze persoon moet zelf wel

stemgerechtigd zijn (belijdend lid).

Gegevens Johan Wattel: u kunt bellen naar tel. 0657958381 of per e-mail scribagka@gmail.com

Namens de kerkenraad,

Nico-Jan Boogaard,                                                          Johan Wattel,

Preses                                                                                  Scriba

Wilt u met mij praten (vooraf of achteraf ) over de onderwerpen of over wat anders? Laat het me weten, dan spreken we telefonisch 0118-310042 af.
Heeft u iets te vieren? Zou u dat willen delen met de gemeente? Stuur gerust een lied, een gebed met uw naam en de gelegenheid die u viert in.

Voor uw reactie/antwoorden kunt u me mailen: vdwoestijne@solcon.nl, bellen: 0118-310042, of schrijven: Korenbloemlaan 63, 4341 JE Arnemuiden.

De Here  zegene ons!
vdW